با تأکید بر حل چالش‌های واقعی، ایده‌پردازی و کار تیمی

فصل سوم بوت‌کمپ کروکدیل طراحی رابط و تجربه کاربری(پسران)

UI / UX Design Bootcamp

تو این بوت‌کمپ ۶۰ ساعته، فرصت داری به‌صورت رایگان مفاهیم UI/UX، قوانین طراحی و کار با ابزارهای حرفه‌ای روز دنیا رو در کنار مهارت‌های نرم تو یک فضای تعاملی و هیجان‌انگیز یاد بگیری!

داستان سفر

از صفحه سیاه خط فرمان تا دنیای رنگی امروز

شاید برات جالب باشه بدونی که چند سال پیش، دنیای کامپیوترها اصلا این‌قدر رنگارنگ و چشم‌نواز نبود. برای انجام یک کار ساده، مثلا باز کردن یک عکس باید تو یک صفحه سیاه و با چند خط کد دقیق، به کامپیوتر می‌گفتی چه کاری انجام بده! خب، معلومه که این کار سخت و خسته‌کننده بود. همین موضوع باعث شد آدم‌هایی مثل استیو جابز و بیل اتکینسون به این فکر بیفتن که: «چرا کاری نکنیم که همه بتونن راحت با کامپیوتر کار کنن، بدون این همه کدنویسی؟» و همین سوال، شد نقطه‌ شروع دنیای رنگی و کاربرپسندی که امروز روی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و هزار جای دیگه می‌بینیم!

tile

جزئیات برنامه آموزشی

جنسیتپسران
سطحمقدماتی
ظرفیت۳۰ شرکت‌کننده
مدت۱۵ روز (۶۰ ساعت)
نحوه برگزاریحضوری
مخاطبیندانش‌آموزان

فرآیند برگزاری و زمان‌بندی

شروع ثبت‌نام
۲۵ مرداد ۱۴۰۴
وبینار معرفی بوت‌کمپ
۲۸ مرداد ۱۴۰۴
پایان ثبت‌نام
۰۷ شهریور ۱۴۰۴
برکه کروکدیل (ورودی)
۱۴ شهریور ۱۴۰۴
افتتاحیه بوت‌کمپ
۱۸ شهریور ۱۴۰۴
شروع جلسات
۲۰ شهریور ۱۴۰۴
پایان جلسات
۱۲ مهر ۱۴۰۴

آنچه می‌آموزید

Roadmap
Design Foundation
FigJam
Wireframing
Figma Basics
Design Styles
UI Principles
Autolayout
Elements
UX Writing
Responsive Design
Design System
Micro Interactions - Prototyping
Usability test
Freelancing
AI Tools
Documentation
SOFT SKILLS
Design Thinking
Research Basics
Empathy - Persona
IA - Card Sorting - User Flow
LinkedIn
Product management
INNOVATION
EFFECTIVE LEARNING

تعهدات برنامه آموزشی

ساعات تلاشتعهد به ٦٠ ساعت شرکت در کلاس‌ها و ١٢٠ ساعت تمرین در خانه
حضور در جلساتدر صورت قبولی در بوت‌کمپ، حضور در تمام جلسات الزامیه
ارائه تعهدنامهحضور و ارائه رضایت‌نامه کتبی والدین در صورت قبولی در بوت‌کمپ
لپ‌تاپهر تیم نیاز به در اختیار داشتن یک لپ‌تاپ دارد

سرفصل‌ها

مسیر یادگیری - تعیین تیم‌ها و توضیح پروژه

۲۰ شهریور ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۳:۰۰

تفکر طراحی - اصول تحقیق و پژوهش

۲۱ شهریور ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۳:۰۰

همدلی - پرسونا - جریان کاربر - مرتب‌سازی موضوعی - معماری اطلاعات

۲۲ شهریور ۱۴۰۴
۱۴:۰۰تا۱۸:۰۰

فیگ‌جم - طراحی چارچوب اولیه - اصول فیگما

۲۴ شهریور ۱۴۰۴
۱۴:۰۰تا۱۸:۰۰

اصول فیگما - استایل‌های طراحی - استایل

۲۷ شهریور ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۳:۰۰

اصول گشتالت / قوانین درک بصری - قوانین طراحی رابط کاربری - رابط کاربری

۲۸ شهریور ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۳:۰۰

چیدمان خودکار - عناصر

۲۹ شهریور ۱۴۰۴
۱۴:۰۰تا۱۸:۰۰

نوشتن متن رابط کاربری - طراحی ریسپانسیو

۳۱ شهریور ۱۴۰۴
۱۴:۰۰تا۱۸:۰۰

روز اتاق بازی

۴ مهر ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۸:۰۰

مولفه‌ها - راهنمای استایل - دنیای مهارت‌های نرم

۵ مهر ۱۴۰۴
۱۵:۰۰تا۱۹:۰۰

نمونه‌سازی - نمونه‌سازی جزئی - برندینگ شخصی و لینکدین

۷ مهر ۱۴۰۴
۱۵:۰۰تا۱۹:۰۰

استفاده‌پذیری - مدیریت محصولات دیجیتال

۱۰ مهر ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۳:۰۰

فریلنسینگ - ابزارهای هوش مصنوعی - مستندسازی

۱۱ مهر ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۳:۰۰

مدیریت محصولات دیجیتال - یادگیری موثر - خلاقیت و نوآوری در دنیای دیجیتال

۱۲ مهر ۱۴۰۴
۱۵:۰۰تا۱۹:۰۰
Session

مسیر یادگیری - تعیین تیم‌ها و توضیح پروژه

۲۰ شهریور ۱۴۰۴
۰۹:۰۰تا۱۳:۰۰

ویژگی ها

کاملا رایگانتامین صفر تا صد هزینه‌های این بوت‌کمپ توسط مدرسه تکمیلی پارت
گواهی‌نامه معتبر ویژه رتبه‌های برتر بوت‌کمپ (کسب حداقل ۸۰% نمرات)
کاملا حضوریدر محل پردیس مرکزی گروه نرم‌افزاری پارت (مشهد)
پروژه‌محوریادگیری موثر با انجام پروژه‌های دنیای واقعی
کار تیمیگروه‌بندی دانش‌آموزها برای انجام پروژه‌ها
رویکرد محصول محورطراحی محتوا بر اساس شرایط و واقعیت‌های بازار کار
مهارت‌های نرمسرفصل‌های ویژه برای رشد و توسعه فردی شما
اتاق بازیاختصاص یک روز کامل به تفریح در «اتاق بازی پارت»
گزینش مسابقه محوراز طریق مسابقه برکه کرو.کد.یل با همکاری دکتر مجید میرزاوزیری
مدرسین صنعتیبهره‌گیری از بهترین متخصصین مشهد برای تدریس خلاقانه به شما

کمیته علمی و اجرایی

دبیر علمی

مهتاب حبیبی کیا

طراح محصول در گروه نرم‌افزاری پارت
مدرس

مجید میرزاوزیری

عضو هیئت علمی مدرسه پارت و دانشگاه فردوسی
مدرس

محمد جواد مشهدی حسینی

طراح محصول در گروه نرم‌افزاری پارت
مدرس

هیلا معمارباشی

طراح محصول در گروه نرم‌افزاری پارت
مدرس

سجاد یاقوتی

طراح محصول در گروه نرم‌افزاری پارت
مدرس

الناز امینی مقدم

طراح محصول در گروه نرم‌افزاری پارت
مدرس

مهدیه تاریخچی

دیجیتال مارکتر
دبیر اجرایی

سمیرا وکیلی

برگزار کننده رویدادها
دستیار اجرایی

محمد امید عزیزی

دستیار تولید محتوا و برگزاری رویداد
دستیار آموزشی

محمد پرهام آریانژاد

دانش‌آموز هنرستان دارالفنون
tile

دانلود‌ها

در این بخش میتوانید فایل مربوط به کاتالوگ، بروشور و تیزر چالش را با کیفیت بالا دریافت کنید.

پوستر بوت‌کمپ۱.۵ مگابایت
کاتالوگ بوت‌کمپ۱.۵ مگابایت
تیزر بوت‌کمپ۱.۵ مگابایت

سوالات متداول

تو این بخش سعی کردیم تا به بعضی از پرسش‌های پرتکرار شما در مورد این برنامه آموزشی پاسخ بدیم!

مخاطبین این بوت‌کمپ چه افرادی هستن؟

کلیه دانش‌آموزان نهم تا دوازدهم که به صورت حضوری در شهر مشهد امکان شرکت در این بوت‌کمپ رو دارن!

آیا شرکت در بوت‌کمپ کرو.کد.یل دارای هزینه هست؟

بوت‌کمپ کرو.کد.یل به چه صورتی برگزار می‌شه؟ حضوریه یا آنلاین؟

فرآیند پذیرش در بوت‌کمپ کرو.کد.یل به چه صورتیه؟

من آشنایی چندانی با دنیای کامپیوتر ندارم، می‌تونم تو این بوت‌کمپ شرکت کنم؟

معیارهای ارزیابی پذیرش تو بوت‌کمپ چیه؟

رزومه ندارم، چیکار کنم؟

آیا اتباع می‌تونن تو این بوت‌کمپ ثبت‌نام کنن؟

برای شرکت تو این بوت‌کمپ به پیش‌نیاز خاصی نیاز داریم؟

تو فرآیند ثبت‌نام، انگیزه‌نامه رو چطور باید نوشت؟

در بوت‌کمپ ثبت‌نام کردم، آیا می‌تونم اطلاعات ثبت‌نامی خودم رو ویرایش کنم؟

می‌خوام به صورت تفریحی تو مسابقه برکه کرو.کد.یل شرکت کنم، می‌تونم؟